Friday, 3 February 2012

OpPss!! Jatuh Cinta Kerr Aku ??

Salam.. Hari ni asenya nak update blog tentang 
 Tanda-tanda Jatuh Cinta laaa.. Anda pernah?? Yaa.. mmg pernah.. Saya juga pernah (Sampai nak kahwin dah pon..) Kite pnah duga x dengan sape la agaknyer kan kite nak jatuh cinta?? Bile?? Kat mne n siapa org nye.. X pnah pon an.. Org pon sme.. Org pon x pnah duge nak jumpe *Si Buah Hati* nii.. Kuasa Allah kan. Hehe.. Bezanya cuma ade yang berkekalan dan ade jua tidak.. Dah la pot pet bnyak tol pompuan ni kan?? Hehe.. Ok2 kita msok topik kita nahh.. Layannnnnn.............


Tanda-Tanda Jatuh Cinta

1. Selalu memikirkan *Si Dia* dalam pemikiran korang.. Pemikiran korang seolah2 telah dikunci,dipenuhi semua tentang diri *Si Dia*..

2.Korang akan ase berdebar bila bersama dengan *Si Dia*.. Dan paling teruk tu gelagat korang berubah menjadi kelam kabut dan menggelabah.. Ishh.. Ishh..

3. Korang suke amek tahu tentang *Si Dia* dan kalau boleh tiap mase korang nak tahu tentang  perkambangan *Si Dia*.. =)

4. Korang mule ade perasaan cemburu.. (Hehe.. tol x).. Kalau boleh korang cume nak *Si Dia* dengan korang je selalu n xnak dia ade behubungan dengan mane2 pompuan pon.. 

5. Kalau boleh korang nak jer selalu berjumpa dengan *Si Dia*.. Korang x pnah nak bosan pon bila bersama *Si Dia*.. (Yelaa.. Dah jatuh cinta kan.. Mandi pon x basah..)


6. Uhh Ohh!! Korang dah x dapat nak kawal perasaan korang yerr?? Setiap saat jer mesti korang mengingati *Si Dia*.. Segalanya hanya tentang *Si Dia* jerr.. Korang bertukar mud bile x dapat lihat wajah *Si Dia*..

7.  Topup selalu?? Duet makin mlayang?? Mata Makin Hitam??  Aiyookk!! Npe jadi camtu yerr?? Sbbnyer korang sanggup menghabiskan duit dan masa berjam2 hingga x ckoop tido ni asalkan korang dapat mendengar suara *Si Dia*.. (Macam Si Buah Hati Org Laa.. Ngeee..)

8. Backup!! Backup!! Hehe.. pantang jer kan org bercakap or bercerita melibatkan sesuatu yang buruk tentang *Si Dia* mesti korang melenting.. Kenapa!! Sbb korang sayang n suka suda sama *Si Dia*.. Klau boleh korang xnak *Si Dia* terluka ckit pon.. Biar pahit korang yang telan kan kan kan?? Smpi mcm tu yerr??

9. Sedikit jer salah.sedikit jer silap *Si Dia* terhadap  korang mesti korang merajuk..
Korang sanggup x makan x minom sbb mrajuk asalkan korang nak dengar *Si Dia* pujuk korang sampai korang berpuas hati biar berkali2 pon.. Kejam x?? Heehee..

10. Ape pon katanya,pendapatnya dan permintaannya korang mesti xkan menghampakan *Si Dia* dan akan berkata "YA".. tOl x?? Elehh.. Tipu la klau cakap x.. Dah banyak la jadi mcm tu...

11. Aik!! Tibe2 jer kan korang jadi Pelakon Terbaik untuk memenuhi segala ciri2 yang diidamkan oleh *Si Dia*.. 

12. Semenjak jerr korang kenal ngan *Si Dia* tros2 jer korang nak ade bnyyak persamaan ngn *Si Dia* kan n klau bolh korang nak *Si Dia* nmpak yang korang ade bnyak persamaan ngn *Si Dia* supaya dia lebih senang ngan korang n the endingnyerr amek korang jadi Pasangan Hidup Korang... Suke x klau mcm tu??

13. Korang akan berkata yang bak saja tentang *Si Dia*.. Pendekkan citer Mulut Manis... Korang akan bersetuju dengan segala kata2 nya..

14. Korang nak tumpukan perhatian terhadap korang jerr. Klau boleh korang segala-galanya bagi *Si Dia*..

15. Korang akan sentiasa termenung dan membayangi masa depan korang bersama *Si Dia*.. Macam selalu berdua kemana saja then akhirnya mendirikan RumahTangga.. Woww!! Amazing Rite??

AND THE END !! TARAA !!    =)


Haa.. cmne da dapat blum?? ade x persamaan tu semaua ngn korang?? Mesti la ade kan.. Tipu la klau xde.. Sape2 pon pnah jatuh cinte mknenyer korang pnah ase ape yang ade sprti tips2 kat atas ni.. Suke dak?? Suke dak?? Hehe.. K la olz.. Nanti atyn update lagi yerr.Sekian. Wassalam...












5 ulasan:

sweetroses said...

hahaha...betul2...nice entry n blog!!

susulemakmanis said...

hati2 dgn cinta dear!btw dah follow u..nice blog!

wiwin91 said...

dh follow,follow blog i pulak okay?
http://skyoflurve69.blogspot.com
btw. goodluck dgn abg polis ye. kite pun abg polis yg punye jg, tp dah kawen dah. hehehhee...

miss inna said...

bdoalah semoga kita bertemu dgn pemilik sebenar cinta kita..^^

Tihara said...

saat jatuh cinta memang indah..salah satu keindahan yang Allah kurniakan..alhamdulillah :)